|
2011 оны эхний тэмцээн. Стек. Бодлогын шийдэл.
| 01.17.2011, 12:16 PM |
Зуун хувь СТЕК ашиглаад бодчихноо.
-Массив ашиглаж бодвол жаахан төвөгтэй бас удаан байх болно. Массиваар маш хурдан шийдлээ ч гэсэн санах ойд хортой байж магадгүй.
Бид стек үзсэн гэхдээ стек гэхээр л заавал класс зохиогоод баахан зүйл бичээд байх шаардлага байхгүй.
#include<stack> Гэсэн толгой файл байдаг.
Стекийг ойлгуулахын тулд жижигхэн программ бичиж үзүүлье
Өгсөн таван тоог Стекд оруулж түүнийгээ хэвлэх.
#include<iostream> #include<stack> using namespace std; int main() { stack<int>mys; for(int i=1;i<=5;i++) mys.push(i); while(!mys.empty()) { cout<<mys.top()<<" "; mys.pop(); } system("PAUSE"); }
Одоо эндээс <stack> толгой файлтай ажиллах функцүүд харагдаж байна.
top() Оройн элементийг гаргах ( Стекээс устгахгүй ); pop() Оройн элементийг стекээс гаргана. push() Стекийн оройд элемент оруулна. empty() Стек хоосон эсэхийг шалгана. size() стекийн элементийн Сайз буюу тоо хэжээ гэх мэт стек сэдэвт үзсэн бүх функц байдаг.
-Одоо стек бодлогыг шийдэж чадна байхаа.
F,S гэсэн Хоёр стек зарлаад Эхний стекэд гараас өгсөн тэмдэгт мөрийг оруулж:
-L Байх үед F стекээс оройн элементийг S-д нэмнэ. S.push( F.pop() ); -D S ийн оройн элементийг F д нэмнэ. F.push( S.pop() ); -B F ийн оройн элементийг устгана. F.pop(); -P F д тухайн элементийг нэмнэ. F.push(char);
|
Category: My files | Added by: Bemby
|
Views: 737 | Downloads: 0
| Comments: 6
| Rating: 0.0/0 |
Total comments: 6 | |
0 6
Uka_09 (01.28.2011 7:09 PM)
[ Entry]
баярлалаа анд аа.
|
0
Өөрөө бичээд үзвэл ойлгоно.
|
0
Тиймээ top(); Оройн элементийг заана. cout<<STACK.top()<<endl; a=STACK.top(); г.м оройн элементийг гаргаж ашиглаж болно.
|
0 3
Uka_09 (01.18.2011 5:52 PM)
[ Entry]
aan top() tuhain elementiig zaagad pop() ni ustgaad ywaad bdg ym bn te ene zow uu? help ME.
|
0 2
Uka_09 (01.18.2011 5:25 PM)
[ Entry]
Эндээс харахад top(), pop() 2функц ойлгомжгүй байна top() нь оройн элементийг заагаад pop() нь элементийг гаргаад байна гэсэн үг үү? Энэ 2ын ялгааг тайлбарлаж өгөөч.
|
|
Дархан хот 2024 он |
|
| |
|